Indulona: Sme tradičná značka, nie staromódna

Tradičná značka Indulona dostáva moderný dizajn. Zdroj: MediaGuru

Značka Indulona prešla rebrandingom, ktorým si chce svoje miesto u spotrebiteľov ešte viac utvrdiť.

Indulona, značka, ktorá je na trhu od roku 1948, tento rok prešla výrazným rebrandingom. Ten predchádzajúci pritom prebehol už pred mnohými rokmi. "Indulona je tradičný produkt, ale nie staromódny, a preto sa rozhodla zabaliť svoje produkty do nového obalu," vysvetľuje dôvody zmeny Richard Král zo Saneca Pharmaceuticals.

Doterajší dizajn bol podľa neho pomerne zastaraný a značku a výrobky adekvátne nereprezentoval. Tuby krémov boli príliš vysoké, nestabilné, a tým pádom nepraktické. Nový dizajn obalov tak má vyjadriť modernosť aj praktickosť.

Rebrandingom chce značka zdôrazniť predovšetkým všestrannosť, ktorú Indulona poskytuje. "Krémy na ruky Indulona poskytujú päť účinkov - všetky krémy v ponúkanom produktovom portfóliu zabraňujú vysušovaniu, do hĺbky vyživujú, ruky chránia, dodávajú hebkosť a regenerujú," vymenováva Richard Král. Práve na všestrannosť sa zameriava aj aktuálna nadlinková kampaň značky, ktorá je od konca júla k videniu v televízii, na internete, v tlači a v mieste predaja v ČR. Jej kreatívny koncept pochádza z dielne agentúry Leo Burnett v spolupráci s Profit Booster, ktorá rebranding pre spoločnosť Saneca Pharmaceuticals z veľkej miery zaisťovala.

Značke Indulona sa pritom dlhodobo na slovenskom trhu vedie. "Na našom trhu je to dobre etablovaná značka. Je tu už viac ako 65 rokov a za tú dobu prešla skúškou niekoľkých generácií. Snáď za všetko hovorí fakt, že je to najpoužívanejší krém na ruky u nás a obľubujú si ho všetky vekové kategórie, "dodáva Kráľ s tým, že dúfa, že novým dizajnom si značka svoje miesto u spotrebiteľov posilní, prípadne osloví aj nových zákazníkov.

Indulona bola prvýkrát vyrobená v Hlohovci na Slovensku, kde tím slovenských a českých dermatológov vyvinul receptúru na krém na suché ruky. Názov značky je odvodený od slova industrializácia, ktorá v povojnovom Československu prebiehala. Krém ostatne vznikol na štátnu zákazku, ktorá tým chcela vyriešiť dermatologické problémy robotníkov v továrňach. O desať rokov neskôr vznikla tzv. Modrá Indulona, ktorá sa vyrába dodnes. Po revolúcii pribudli ďalšie varianty, napríklad Indulona nechtíková či olivová.

 

 

Zdroj: MediaGuru, 14. august 2015, pôvodný článok tu.